دروغهای تاریخ ایران

حقایق غیر قابل نشر

دروغهای تاریخ ایران

حقایق غیر قابل نشر

شرمندگی های چند جانبه مخالفان

 

شرمندگی های چند جانبه مخالفان 

 

 

شرمندگی های پیاپی چند طرفه

سازمان مخابرات ایران وبلاگ « حق و صبر » را فیلتر کرده است . طرح نقش ضد تمدنی پوریم در تاریخ شرق میانه و تمدن بشر بوسیلۀ صاحب این وبلاگ ، تحمل یهودیان را به پایان رسانده و با به میدان آوردن ذخیره ‌های پنهان خویش ، در همه جا، سخت به ولوله افتاده‌اند تا این صدا را خاموش کنند و از آنکه هنوز مسئولیت ادارات کشور بر دوش بقایای ناگزیر در پست ‌های خود ماندۀ دولت اصلاحات است ؛ فیلترینگ این وبلاگ را نیز بر فهرست بی‌ شرمی‌ های این مدعیان اصلاحات بیفزائید :
1. برگزاری آن نشست معروف در ‌مرکز گفتگوی تمدن‌ های آخوند‌ خاتمی برای فحاشی به‌مؤلف ‌کتاب‌ های « تأملی در بنیان تاریخ ایران » .
2. عدم صدور مجوز چاپ برای قسمت ‌های مختلف بخش ساسانیان این مجموعه ، به دستور و به دست عوامل شجاع ‌الدین شفاء .
3. ممانعت از فروش این کتاب ‌ها در نمایشگاه کتاب ، حتی برای مجلدات مجاز آن .
4. و بالاخره فیلترینگ وبلاگ حق و صبر .
      و این هنوز آزارهای علنی این مدعیان دموکراسی و آزاداندیشی علیه یک مؤلف نواندیش در موضوع تاریخ ملی است . آیا به نظر شما ، شخص خاتمی که در پیامش برای نشست سالانۀ زردشتیان ، از اینکه مسلمین نتوانستند آتش مقدس نیایشگاه‌ های زردشتی را خاموش کنند ابراز شادمانی کرده بود ؛ بیش از این می‌توانست در مسیر منافع فرهنگی باستان پرستان که شاخۀ کوچکی از تأمین منافع یهودیانند، قدمی بردارد ؟ این نشانه های شرمندگی بر او مبارک باد و اگر به خواست خداوند گردش این قلم به‌ جایگاه بررسی تاریخ معاصر کشیده شد ؛ آنگاه موجبات شرمندگی‌ های بسیار فراوان ‌تر او را در برابر تاریخ معاصر و مردم ممتاز ایران برخواهم شمرد که معلوم شود شایستۀ چه جایگاهی است ؛ و در واقع به کدام جبهه تعلق داشته است .
      شرمندگی دیگر ، بر آنان مبارک باد ؛ که مدعی بودند مجموعۀ « تأملی در بنیان تاریخ ایران » از فرآورده ‌های فرهنگی جمهوری اسلامی است !!!

+ نوشته شده توسط ناصر پورپیرار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد